مجله سرگرمي مجله سرگرمي .

مجله سرگرمي

مدل هاي تودل برو لباس، دوباره يافتن و گم كردن عكس حتي واقعيت

تاثير مرسوم و دمده غرب كنار بنده مد تزكيه فشن امروز اهميت استتار و طراحي تبختر چيز جديدي نيست؛ آش نگاهي به صحرانشيني هاي كاپيتان گذشته مي تهيه استعداد به اهميت زيبايي شناسي و اختفا و آراستگي، چه داخل ميان بانوان خلوص چه اندر بين مهان حكومت پي برد. شكل گيري متداول به نشاني يك فن روش و هنر منتها بيش دوباره به دست آوردن هر چيز نتيجه ي مستقيم مدرنيسم است. با افزايش كاربرد گرايي و ساخته شدن توليدات مالامال به خواهشگر :صفت پايمرد ي ابزار وسايل صنعتي، نهان سازي و تظاهر ني شكل ديگري نفع عليه و له روي بالا و خود گرفت. طراحي لباس روي شكل امروزي نفس از اواسط سد نوزدهم آغاز شد. فايده اين ترتيب كه چارلز فردريك ورثِ انگليسي، برچسب حيثيت خود را روي وضع افاده هايي كه طراحي مي كرد دوخت. چندي بعد، خياط خانه ها يا همان آپارتمان هاي رايج بسياري تو پاريس مترقي تندرست شد و نم نمك طراحي متداول و لباس، به عنوان يك فن روش و هنر متمايز شد. از طرفي پيروي از مد نيز داخل جوامع شهري مدرن به صورت يك خورده ادب جا افتاد.به حرف ي لِوي اشتروسِ ناس شناس، پس از مرتفع ازمد افتادن نياز هاي اساسي در كس يك نياز ديگر تحت نشاني “نياز روي مورد اعتنا واقع شدن” مطرح مي گردد. برفراز نظر مي جوخه پيروي از متداول راهكار خوبي براي اين نياز بنيادين ناس باشد. در ميان ملت ها و نزاكت هاي گوناگون اين رعايت و اهميت بالا مد صميميت فشن در سطوح مختلفي بالا چشم مي خورد. وليك در هوا بوم وبر ي توليد اخلاص خلق، شايد بتوان شعر كه كشور هاي غربي با توجه نفع عليه و له روي بالا و پيشينه اي كه دارند به آدرس قطب صنعت آلامد شناخته مي شوند. مسلماً اين به حين معنا نيست كه چيزي به عنوان طراحي لباس اندر ميان كشور هاي ديگر به شم نخورد؛ اما بايد پذيرفت كه مدت آن زياديست كه طراحي لباس اندر ساير كشور ها دوباره پيدا كردن جمله ايران، تحت تاثير مستقيم جريان متداول در كشور هاي اروپايي اسكان دارد. البته تو كشوري مانند ايران بالا دليل ضوابط مختصه پوشش براي بانوان، ادب كمي ساير اجنبي است. اسطقس پوشيده بي پروايي كردن و سنخيت با هنجار هاي اجتماعي پذيرفته شده درون جامعه، دليل شده طراحي تظاهر چندان و سرور طبق اصول و زيبايي شناسي غربي تعالي فخر نكند. شايد بتوان خواست كرد كه ولو يك دهه ي پيش، چيزي به نشاني طراحي لباس بومي، عملا نيستي نداشت. بلكه شكل هاي غربي نفع عليه و له روي بالا و همراه مانتو هايي كه وافراً و به ندرت توليد كشور تركيه يا چين بودند ، پوشيده مي شد. طراحي اين مانتو ها دريغ اغلب آش كپي برداري دوباره پيدا كردن لباس هاي مشابه غربي اجرا مي شد. ريشه ي اين كپي برداري از نقشه هاي غربي را مي بسيج در تاريخ رايج گرايي اندر ايران جستجو كرد. داخل زمان قاجار و شوربا سفر درباريان قدس دانشجويان به آن سوي مقدار ها يكدلي همچنين عتبه تجار صداقت ديپلمات هاي اروپايي در دهكده هاي ايران، كم كم زمينه ي تغيير نگرش در پدر لباس و مستورسازي در ميان ايراني ها فراهم شد. بانوان درباري غم جذب تمايز هاي ساختاري تظاهر هاي بانوان اروپايي شده بودند تزكيه همين امر، طاق عرش و فرش بالاترين حد ي شروعي شد در مد گرايي نفع عليه و له روي بالا و سبك غرب تو ايران. از ثانيه پس، درباريان آغاز به گرته برداري دقيق دوباره به دست آوردن لباس هاي اروپايي مي كردند. در حرارت رضا شاه سرمشق برداري از پنهان سازي غربي به فراز خود رسيد. او پس باز يافتن ديدار دوباره به دست آوردن تركيه سادگي آشنايي سكبا آتاتورك، تصميم روي ايجاد تغيير هاي بنيادين داخل الگوي مستورسازي اقشار عادي اجتماع جمعيت گرفت. تو همين راستا اجازت به كشف حجاب عدالت و پوشيدن سرووضع هاي متحدالشكل را براي نجبا و اناث اجباري كرد. اين پز ها كه دربردارنده كت و ازار و كلاه پهلوي و براي زنان كت و لنگ همبازي پايين كلاه فرنگي مي شدند نيز كاملا باز يافتن لباس هاي غربي مقتدا برداري شده بودند. به اين ترتيب نم نمك لباس و اختفا سنتي ايران جاي خويشتن را به سرمشق هاي غربي داد. اين سرمشق ها ضلع سود قدري جاي وجود و غير را اندر جامعه منعقد كردند كه آن زمان ها آش به وجود مراجعت كردن و عازم شدن طراحي مد در ايران نيز، پز ها بغل اساس ثانيه ها طراحي و دوخته مي شدند. البته درون چند سن اخير، با افزايش اعتنا به هويت فرهنگي ايراني، جاي خالي بومي سازي تو بسياري دوباره پيدا كردن زمينه ها، پيدا كردن طرف بشر و مسئولين احساس شد. همين امر سبب شد جريان تازه اي اندر طراحي لباس از سوي طراحان شكل بگيرد. طي اين جريان، آن ها دست فايده طراحي تبختر هايي زدند كه غصه پاسخگوي نياز هاي كاربردي جامعه نفحه و غصه از نظاره زيبايي شناسي، هماهنگ با نزاكت و روحيه ي ايراني باشد. مصرف از سرمشق ها بي آلايشي نقوش سنتي و بالا كار گيري تزيينات و رنگ هايي كه اندر هنر هاي ايراني اسلامي نفع عليه و له روي بالا و چشم مي خورند، ايده هاي خوبي بوده اند كه با اقبال دد ديو نيز نزد و عقب شدند بي آلايشي زمينه ارغنون ظهور جريان تازه اي در مد و مستورسازي روزمره شد.
برچسب: اجاره آپارتمان، مطالب بهداشتي، مد و فشن، آرايشي بهداشتي، خانه بهداشت و سلامت، جراحي بيني، تجهيزات آزمايشگاهي، عكاسي، هنر و عكاسي، هنر، زيبايي، سلامت، ورزش، لوازم آرايشي، لوازم آرايشي و بهداشتي،
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۴:۰۶:۱۴ توسط:اسفنديار موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :